Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Linda - 2 november 2012 20:51

Go kväll..


Nu är vi helt friska från magsjuka =) Sköööönt..

Vi har nyss kommit hem.. Har vart i Skövde och handlat.. Tänkte kika runt lite men hitta faktiskt julklappar till nästan alla =) Från att inte ha en aning om vad vi skulle köpa till syskon barn så har vi nu de avklarat =)

Men skriver självklart inte vad de är här ;) De får bli en överraskning på julafton(inte för att dom läser min blogg men deras föräldrar gör)


Sen fick vi köpt 1 julkapp till Flisa.. Fingerfärg från BR =) Hoppas på att hon gillar de.. Självklart ska killarna få måla med de oxå ;) Så fråga dom om vi ville ha BR-kort så de kunde vi ta så regristrera hon alla 3 barnen så fick dom en födelsedagspresent =) De får man varje år. Så de va kul.. Flisa fick en mugg att dricka ur och killarna tog vi pussel till.

Sen köpte barnen var sin julklapp till mamma och pappa ;) 

Så nu är de syskonjulklappen kvar på min sida.. Vet inte om vi ska ha nån på Jonas sida än? Och julklapp till mamma och pappa och Jonas föräldrar.. Mina vet jag vad vi ska köpa men har inte köpt de än. Men Jonas föräldrar vet jag inte.

Jaja de löser la sig =)


Ha en skön kväll.. Vi ska mysa med julmust och lite tv =)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards