Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Linda - 26 februari 2014 18:28

Go kväll..
Ligger och kollar på Svanprinsessan med Flisa( man kan tro att vi inte gör annat). Hon har börjat tycka om den. Vilket är bra för de är min favorit film. Jonas tycker jag är knäpp för jag kan alla repliker och sånger ^^

Inte bästa bilden men den är så bra.

Köpte solglasögon till barnen idag =)

Felix

Freddy

Flisan =)

Dom vart super glada. Så fick gömma dom när dom inte såg =)
Och Flisa fick sin klocka till slut. Lovat henne länge men antingen glömt eller inte hittat. Pappa har ju klocka så då måste hon oxå ha de ^^

Gjorde köttfärssås och spagetti idag. Fick nytt recept av Jessica. Och de va massa gott...

Urch nu somnar jag snart. Får la fortsätta med tvättningen ist =)

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards