Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Linda - 24 februari 2014 16:02

Hua vilken seg månad. Den tar aldrig slut!! Inte för att de jag väntar på nåt så men de händer inget!!
Ny vecka idag iaf.. Och på fredag ör månaden slut. Kanske känns segt för man inte har nåt direkt inplanerat. Eller jo de har vi..

11/3 ska Flisa till logopeden, 12/3 har jag tul(tillväxt ultraljud) inbokat, 14/3 ska jag och Jonas ut och äta och gå på bio. Firar 5 år tillsammans och som gifta i 3 år.. Ja nä sen va de nog inget mer i mars så direkt.

Är inget fel på bebisen men eftersom jag fått havandeskapsförgiftning bägge graviditeterna så måste man gå på xtra kontroller varannan vecka.

Jonas är på övervåningen med killarna. Och de betyder att han möblerar eller nåt sånt. Så få se vad han har hittat på denna gång ^^ förra veckan möblera han sovrummet. Igen!! Han är lite rolig min man ;)

Är så roligt att Flisa har börjar prata så mycke. Och mycke med min och Jonas pappa. Har inte vart så mycke förut men nu babblas de hela tiden. Även med oss.. Och inte alltid vi förstår men då visar hon ist =)
Och massa nya tecken kommer oxå =)

Jaja ska börja med maten nu.

Ha en skön dag.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards