Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Linda - 18 februari 2014 23:32

Go kväll.. Ikväll har jag vart i nossebro och blivit avtackad av lindbacken. Vi åt pizza och pratade =)

När jag kom hem va Flisa vaken än. Och gissa vad?? Hon är vaken än!!!!! Hon somnar bara inte*suck* ska grejas med de, hämtas de ena och de andra, vändas dit och hit. Fattas la bra att när hon somnat och en annan gjort de med så vaknar killarna. Men så är livet som små barnsförälder... Bara att bits ihop =)

Imorn är de dagis. Tveksamt om Flisa orkar.. Och vi ska la bara va hemma och inte göra nåt under tiden. Böja vika all tvätt vi har kanske? Vore på tiden.

Nä nu ska jag läsa och sen sova. Natti på er.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards