Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Linda - 15 februari 2014 19:04

Go kväll. Sitter i soffan och myser med Flisa. Hon har börjat mysa en del på kvällen.. Sitta nära och kramas <3 inatt sov hon hos sin mormor och morfar. Men jag sakna henne så.. Så vi har ätit mat och sen fick barnen lite chokladpudding och grädde som lördagsgodis =) så nu ligger killarna i sängen och somnar nog strax, jag och Flisa kollar på 101 Dalmatiner 2. Fast den va slut nu så får se vad vi kikar på..

Jonas gjorde ordning så fint i tvättstugan. Men så igår rensa vi i "bastun" vi har en bastu som är påbörjad men aldrig vart klar. Så där har vi massa saker. Så hitta kläder i ouppackade lådor. Så nu ser de ut som hej kom och hjälp mig igen. Men håller på och tvättar upp allt. Är mest sängkläder och gardiner...

Imorn ska vi kolla bil om vi får barnvakt. Jonas får la åka själv isf men vill med se bilen...

I går va jag med Flisa på BVC. Skulle se lite hur hon utvecklats med talet och hennes sätt. Och vi va överens om att vi inte ska köpa in en psykolog nu utan vänta tills bvcs psykolog har tid. Hon har ändrat sig så mycke de sista..

Och i torsdags va jag och Jonas på mvc. Allt såg bra ut. 125/75 i blt och hjärtljud runt 150.. Och 1,5 kg upp sen inskrivningen. Får väl hoppas inte de blir mycke mer. Har gått upp så mycke dom andra ggr:na.

På tisdag ska jag på avtackning med min gamla avd Lindbacken =) annars blir de lugnt i veckan. Dagis för barnen så ska vi träffa Nea + familj nån dag.

Nu ska jag läsa lite i min bok Hungerselden - Eriksson & Alexander Sundqvist. Är andra delen av tre.. Riktigt otäcka emellanåt.

Jaja ha en skön lördag.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards