Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Linda - 20 augusti 2013 19:52

Här är några böcker jag vill ha i oresent =)

Har andra av Lars Kepler och dom är inbundna så de vill jag gärna ha med Eldvattnet oxå ;)
Och Carin Gerhardsen har jag som pocket så de vill jag helst ha.. Tegenfalk har jag bara Vredens Tid och den är nog knbunden tror jag.. är inte då noga men kul om dom är samma när de är en serie eller samma författare.. Men behlver änna en till bokhylla att ställa mina böcker i ^^

Idag har jag och barnen vart i Trollhättan och köpt skor.. sen handlat mat och myst lite.. nu sover killarna och Flisa ska snart sova. Imorn ska jag till läkarn så hoppas de går bra..
Och mina cellprover fick jag tid först i november!!!! Finns inte en tid innan =(

Snart börjar Idol så får la lägga Flisa och sen slänga mig framför tv:n..

Jomas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards