Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Linda - 14 augusti 2013 23:03

Ja då va de kväll då.. ska snart lägga oss. Jonas ligger och kollar någon groose film som heter the human centipede.. inte läskig men äcklig.

I eftermiddags åkte vi hem till mamma och pappa en sväng sen hem och lägga barnen.. skulle göra välling och kände att vattnet lukta allt annat än gott. Men hyresvärden svara inte får hoppas han ringer imorn =)

Nu ska vi se en komedi så jah kan sova sen ^^ känner att jag nog måste detta ;)
Så natti på er.
Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 14 augusti 2013 14:21

God dag.. Går lite segt de här med skrivandet ^^ men har inte tid. Men får la printa lite rader.

Idag har vi fixar lilla stugan som vi har på tomten. Så nu är de bara en byrå kvar som ska dit så vi får upp tv:n oxå =) känns skönt..

Så i helgen ska vi fixa barnens rum och få upp tavlor mm..

Och än har jag inte fått tid till att kolla mina cellprover =( vet inte vart jag ska heller så kan inte ringa och stöta på..

Igår drömde jag så sjuk dröm. Att vi hade nyckeln kvar till vårat radhus i ardala och så va vi och hälsa på någon där så visste vi att dom som köpte vårat va på semester så vi gick in och laga mat och greja i deras radhus.. Sen så kom dom hem mitt i allt så vi sprang ut bakvägen och dom fick se oss på baksidan så som vart skit sura men när vi sa förlåt så va de ingen fara längre ^^

Ibland kan man drömma väldigt dumt! =)

Fick se ett skal jag vill ha till min mobil =)

Finns på dmretro.se för 199:-
Är en bra present för fyller ju pr snart ;)

Sen ska vi nog hem till mamma och pappa och hälsa på. Imorn är de jobb igen.. Blir kväll sen dag på fredag. Och de är min sista dag på tallbacken som är schema lagt.


Nu ska jag börja med lite mat.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards