Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Linda - 9 augusti 2013 21:59

Go kväll. Ligger klarvaken på soffan.. Somna vid strax innan 19 och vakna strax efter 20 =( så lär ju inte sova inatt...

Idag har jag vart med mamma, Flisa och jossan hemma hos Pia. Fick lite fika och massa prat =)

Sen hem och titta på kattungar.. Trodde inte vi skulle få hem dom idag men de fick vi =)

En av dom

Den andra =)

Mamma fråga mig förut va jag ville ha i present.
Och eftersom jag fick en köksassisten som min mormor haft(tror jag) så önskar jag mig inte de längre.

Så vill gärna ha presentkort på typ hm.. Sen barnvakt en kväll och biobiljetter så jag och Jonas kan komma iväg och bara vara vi =)
Eller typ en dags tur till Danmark.. Eller lite böcker. Vill ha Stefan tegenfalks böcker.. Dom två sista. Har "I vredens tid" men vill gärna ha dom andra två.

Jaja nu ska jag kika lite tv.. Får la läsa sen för lär inte kunna sova.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards