Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Linda - 19 augusti 2013 00:17

Go kväll(natt) ligger i sängen och ska sova. Men som vanligt ligger vi med varsin telefon i handen innan ögonen går igen ^^

Idag (läs söndag) har vi vart på blombacka en snabbis och drack lite kaffe. Sen åkte jag och Flisa med mamma/mormor och jossan till Maritha på ljusparty sen va de bara att åka hem och natta fisalisa med lite välling och mys.

Så små kika vi tv och nu ligger vi här. En ny vecka börja imorn när vi vaknar.. Så då kommer Nattis och Andy en sväng sen vet jag inte mer vad som händer mer än att jag ska iväg på onsdag på en grej. Får se hur de går =)

Annars blir de lugna puckar..

Nu vakna Freddy så får ta han. Natti

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards