Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg under januari 2013

Av Linda - 22 januari 2013 18:40

Go*gäsp*kväll..

Börjar bli väldigt trött.. Känns som man ska somna när som. Men ska duscha först och Flisa sover inte än så kan inte duscha än ändå.

Vi myser lite till Disney Channel..

Idag har dom vart hemma från dagis.. Eller dom är ledig från dagis idag =) Så imorn är de dax igen =) Så ska jag jobba imorn. Så blir la sängen tidigt idag.

Finns ändå inget direkt att se på..


Annars blir de lugnt i veckan.. Söndag ska vi på kalas hos Jossan och Tommy sen ska vi la hämta bilen om den hinner bli klar.

Kan ju hoppas den blir klar innan helgen =)


Flisa vill verkligen inte alls lägga sig.. Men nu får de bli sängen vare sig hon vill eller inte ;)

Hon är väldigt trött..


Kanske skulle baka kladdmuffins innan vi lägger oss. De är ju alltid gott.. Och va längesen jag gjorde de =) Så kan kan fika med de imorn =)

Jo på torsdag ska jag ju till Pia på plastparty.. De hade jag glömt.

Har lite bullar i frysen med som jag, Jossan och Flisa gjorde förra veckan..


Jaja har la babblat försigt nu..


Natti på er..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 21 januari 2013 13:06

Måndag eftermiddag.. Dagen har gått fort.

Pappa är här just nu och väntar på att kl ska gå.. Så han följde med och lämna barnen på dagis.. Flisa fick åka pulka och de va hur roligt som helst tyckte hon =)

Skratta hela vägen till dagis så får se om han följer med och hämtar så hon kan åka pulka hem oxå =)


Ska åka med pappa till sjukhuset och hälsa på mamma sen.. Hoppas hon är lite pigg men hon kommer nog vara rätt trött ^^


När vi kommit hem från dagis så blir de middag.. Lite köttgryta och potatis. 


Är lite kul att de syns på vågen att jag gått till dagis med vagnen.. Och mindre portioner när jag äter. Så vågen står på - nu =D


Jaja ska hänga tvätt innan jag går.


Ha en bra måndag.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 20 januari 2013 19:46

Redan söndag kväll.. Helgen har gått sjukt fort.

Men men då är de en ny vecka och fortare går vi mot vår/sommar och värme!!! Som jag längtar.. 

Sitter just nu i soffan och är hungrig.. Vet inte om jag ska äta nåt eller inte? Man ska ju inte äta så här sent men är man hungrig så ^^


Sitter och väntar på Så ska de låta =) Jonas duschar och barnen sover =)

Imorn ska vi ge besked om bilen. Och de blir ju billigare att äga den.. Så vi fårla fundera in i de sista ikväll =)


Går lite segt att skriva idag för jag fastnar på de som gick på femman precis.. Men nu har jag bytt till 1an då ssdl börjar strax =)


fastnar i lite Hayday oxå ;) Tycker de är ett bra spel som man inte måste passa så som man måste göra med andra farmar.. Utan spelar när jag har tid. Så blir oftast när barnen sover eller är på dagis. När jag har tid helt enkelt..

Sen spelar jag ju wordfude, quizkampen och ruzzel.


Vill någon lägga till på Hayday heter jag LsomiLinda på gamecenter =)


Nu ska jag kika på tv.. så ha en skön kväll. Imorn ska jag tänka på min mamma xtra mycke =D


Jonas, Flisa, Felix& Freddy   

Av Linda - 19 januari 2013 22:13

Ja redan lördag då! Eller den är förbi snart.. Dagen har gått sjukt fort.
Gjort idag? Barnen har vart hos sin farmor och farfar och jag och Jonas åkte till Götene och kolla bil. Så nu har vi en Audi A6 hemma på prov... De bästa är att de kostar oss inget att byta. Eller lånet skrivs över... Och skatten blir billigare och den drar inte så mycke som våran. Men inget är bestäm än!!!
Sen storhandla vi lite och åkte till Blombacka och flytta över stolar och laga mat. Sen hem och mamma och pappa kom och hämta biljetter till revyn dom vart på idag... Sen lägga barn och mysa ner oss i soffan till Prince of Persia med ostbågar och nutella =)

Så nu blir de bog sängen för är lite trött.

Ha en bra natt.. Natti!!

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 15 januari 2013 19:46

Go kväll..

Nu har de snart gått en halv månad på de nya året. De går fort!
Idag har jag jobbat =) så började kl 8 så lämna barnen halv 8 =)

Ligger på soffan och kikar farmen sen ska vi lägga oss och sova.
Farmen är la sådär detta året. Konstiga människor som är med...

Imorn kommer Jossan så ska vi baka bullar =)

Funderar på att ringa farmor och få hennes bullrecept.

Urch vad jag längtar efter värmen nu. Slippa dessa overaller och mössor mm. Så man bara kan ta på en tunn jacka på barnen så är de klart!!

Nu ska jag messa Jossan så ha en skönt kväll.

Natti

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 14 januari 2013 19:35

Ny vecka idag.. Sitter och kikar på tv. Har grejat tvätt, lämnat/hämtat barn på dagis, lagat mat, målat och duschat barn. Och haft Linda på kaffe..
Ringt en del telefonsamtal..
Så nu vilar jag fötterna och väntar på farmen och sen outsiders.
Sen ska vi faktiskt lägga oss.. Jag ska läsa och Jonas kikar nog dator innan vi somnar..
I veckan händer de inte så mycke. Imorn ska jag jobba och onsdag kommer Jossan så ska vi baka bullar.
Sen blir de bara lugnt. Tror jag..

Idag är de en vecka kvar tills mamma ska operera sig. Ska bli kul och se hur de blir =) hon ska göra en magsäcksoperation..

Nu börjar farmen.. Så ha en skön kväll.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 13 januari 2013 08:56

Morn morn..
Då va helgens och veckans sista dag idag.. Så imorn börjar en ny vecka.
Helgen går alltid så sjukt fort =(
Sitter i soffan och myser med Flisa.. Mina 3 killar sover än.. Men ska väcka dom snart för vi ska göra oss i ordning..

Ska in till Lidköping ochköpa present till mamma =) och hinna till grästorp innan kvart över 1.

Igår jobba jag delad tur.. Så va hemma på timmar. Så passade på att sova, leka och bada barn.. Åt gjorde vi oxå =)

Jaja dax att väcka dom nu..

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 11 januari 2013 20:24

Då va de helg då =)


Dagen har vart bra.. Lämna barnen vid 9 och dom blir jätte glada när dom kommer till dagis =)

Funkar hur bra som helst.. Dom sover, äter och leker =)

Så när jag kom hem så torka jag av golvet och sen kom Pia på besök. Har inte träffat henne på länge så de va kul.

Hon hade med sig go fika.. Skulle bakat igår men orka inte så fråga om hon ville ta med. Så nästa gång är de min tur att ta med till henne =)


Så vi prata och kika HTG.

Sen va de att hämta våra godingar och gick hem till farmor och farfar för Jonas skulle hjälpa dom att bära en grej. Så vi va där och lekte en stund sen hem och leka och äta välling för dom va jätte trötta.. Skulle bada men dom va för trötta för de.. Så de får bli imorn =)


Imorn ska jag jobba 7-21,30 på Tallbacken... Ska bli kul. Och söndag ska vi ut och äta med mamma och pappa för mamma fyller 50 på söndag =)


Och nästa vecka är de dagis måndag, onsdag och fredag =) Så får vi se vad vi hittar dom dagarna dom är hemma men nåt finns de alltid att göra =)


Ska duscha snart så får la börja avsluta här så man kan lägga sig snart =)


Natti på er..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards