Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Linda - 4 januari 2013 14:21

Ja jag va nog inte den första som skrev 2012 ist för 2013 ;) men jag kom på mig själv precis när jag va klar.

Har inte orkat skriva på några dagar.. Ligger sjuk i sängen. Fast hag sovit högst 1 timme inatt så kan jag inte somna nu. Skulle jobbat idag men fick ringa och säga att jag inte orka.. Sen ringde jag vct och fick tid direkt. Så jag har en infektion i halsen men den smittar inte =) så fick penicillin så nu ska jag la bli bättre och kunna sova imorn när de börjat värka =)
Och igår så fick jag svaret från röntgen..
Har en disk som buktar i halsryggen C5 och C6.. Inte för att de sa mig något men frågade läkarn idag lite vad de menades med. Han kände lite och på yngre personer så har de oftast att göra med våld mot nacken.
Så då funderar jag på varför de kommer nu och inte då? Men de kan ha att göra med att de som förstördes då inte hunnit läka och när jag då vart gravid så tätt och plus tvillingar så vart de för påverkat =(
Så de kan bli operation iom att jag har så jobbigt med de. Men de fick ortopedien ta ställning till sa han.
För har ju inte ont utan de är nervsystemet som är påverkat på mig..

Nu har Jonas bara 2 dagars ledighet kvar =( (3 med denna) vilket är tråkig. På månda börjar killarna inskolning på dagis =)

Nu ska jag se om jag kan blunda lite =)

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards