Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Linda - 27 januari 2013 19:44

Då va veckan snart förbi.. Har redan gått 27 dagar på de nya året.. Snart har 365 dagar gått ;)

Idag har vi vart i Grästorp på kalas hos Tommy & Jossan. Fick god tacogratäng och jordgubbstårta.. Massa bus med barnen och prat..

Sen vart de hem och bus med våra 3 godingar sen betala vi räkningar*suck*.. De är alltid lika tråkigt att se hur pengarna bara försvinner.. Men men de måste göras =)


Imorn ska jag äntligen hälsa på min mormor som flyttat in på hem, barnen ska på dagis och sen när Jonas kommit hem ska jag till Lidköping och kollamina äggstockar som jag fått mer och mer ont i =( Men får se vad dom säger. Hade inflamation i livmodern för några år sen.. Innan jag träffa Jonas och de känns lite lika så hoppas på att de är de =) De går lätt över med pencillin.


Hoppas på lite jobb i veckan =) Har iof jobbat mycke förra men de är la alltid gött att jobba lite.. Innan jag gick på havandeskap 2010 så gick tiden så sakta men nu när jag snart vart hemma i 3 år så är de rätt gött att komma ut och jobba. Bara beslutet om när man ska säga upp sig som ska tas..


Nu ska jag kika på Så Ska De Låta så ha en skön kväll.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards