Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg under mars 2014

Av Linda - 8 mars 2014 01:09

Go kväll..


Då va man på jobbet igen då. Än är de lugnt men de kan vända fort ;)


Märks att man blivit lite rund runt magen för de är jobbigt att vända och så på dom här. Och min fötter och händer har börjat svullna en del =(

Men ska på UL på onsdag så dom kollar mig ju då!

Jonas har kommit med ett nytt namn.. Vi har vart inne på Fanny mest hela tiden.. Men nu vill han ha Filipa. Och ja de är la fint =) så får la suga på den lite och se om jag tycker detta ^^ Kanske inte alls ser ut som en Fanny när hon väl tittar ut ;)


Idag har vi vart i Skövde och köpt toning till bilen. Måste köpa stötdämpare oxå.. Guppar massor.

Flisa ville sova hos mormor och morfar idag men mormor mådde inte så bra så sa att imorn passar nog bättre för då ska Johanna, Jesper och Jennifer sova där. Så de gick fint. Så får la köra dit henne imorn eftermiddag..

Så ska hon ha med sig godis och "lola"..


Jaja jobba lite då =)

Ha en skön natt..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 4 mars 2014 18:26

Go kväll. Då va vi hemma igen. Har sovit hos Jonas föräldrar inatt. Dom passa barnen då vi va på en profylax kurs i Skövde med jossan och Tommy...
När vi vakna imorses så hade jag så sjukt ont i magen. Kändes som jag skulle svimma och spy av smärtan. Så efter måna om och men så ringde jag förlossningen och skulle komma in till 10. Dom trodde de va maginfluensa.. Men de avskrevs rätt fort. Sen trodde dom uvi.. Men de va inget heller. Och allt såg bra ut! Så fick åka hem igen... Får jag ont igen ska jag in igen och visst har jag haft ont till och från men orkar inte åka igen! Så får se hur natten blir..
Så vila och mild mat vart dommen.

Imorn ska barnen till dagis så då blir de vila medans dom är där. Torsdag ska vi byta bil och sen jobbar jag helgen om jag mår bättre. Sökt semester på lördag så får se om de går igenom!

Jaja kika lite film nu igen.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 2 mars 2014 18:11

Äntligen va februari slut. Trodde den aldrig skulle ta slut..

Idag har vi vart på kalas hos Jessica. Hon fick presentkort på Bokia.. Passar ju bra nu när de är bokrea ^^

Hitta själv två böcker igår när jag kika på adlibris men skulle betala direkt och orka inte gå ner och hämta min bankdosa.
Så ska fixa de snart.

Förmiddagen va hemsk.. Mådde precis skit. Orka inte röra armarna. Och ögon gick inte hålla uppe och sluddra massor. Fanns ingen ork i kroppen.. Har vart sån några ggr förut de sista. De går bara inte hålla sig vaken eller ens hålla i nåt*suck*

Förstår mig inte riktigt på en person. Allt vart jätte bra för personen efter de vart lite jobbigt.. Så hände nåt och de skulle bli så himla bra denna gång. Men de alla visste att de skulle bli samma igen. Och visst är de så.. Fast den inte vill visa de rätt ut. Allt låter så underbar men man ser att de inte är de... Allt börjar rasa igen. Men de tror jag aldri du kommer erkänna.
Jaja de är dennes beslut så jag och alla andra kan inte göra nåt åt de ;)

Imorn ska jag och Jonas med Jossan och Tommy till Skövde på nån kurs för föräldrar. Barnen ska va hos farmor och farfar så länge.

Igår kika vi melodifestivalen. Är inte så värst intresserad men fanns inget annat på tv. Så åt vi marängswiss till. Gott..

Nu får la de blir lite Disney channel innan de blir sängen för di små.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards