Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Linda - 10 mars 2014 22:18

Go kväll.
Då ligger man i sängen igen då! Velat sova hela dagen då jag har feber, förkyld och en väldig hosta. Men hållt mig vaken hela dagen ihopp om mer sömn denna natt.
Vakna halv 2 inatt av halsbränna na och bommtäti näsa och somna runt halv 6 =(

När vi lämnat barnen på dagis åkte vi till mamma och låna datorn då våran är precis kass. Sen hämta barn och hem och börja med maten. Sen lite bus och filmtittande innan läggdags..
Sen kolla jag och Flisa på familjen annorlunda. Och nu sover hon oxå., Jonas är i garaget!

Imorn ska flisa till logopeden, sen ska jag jobba och onsdag ska vi på flödes kontroll av navelsträngen sen har jag kvällsmöte.. Torsdag ska jag till jossan och fredag firar vi 5 år tillsammans och 3årig bröllopsdag så vi ska iväg. Mycke nu ^^

Söndag ska flisa på sitt första barnkalas =) hon har vart bjuden på två innan men då har vi knte kunnat =(

Nä försöka sova lite nu. Natti..

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards