Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Linda - 20 mars 2014 18:58

GO kväll.

Dagen börjar gå mot sitt slut. Killarna är precis lagda och Flisa går runt och grejar med sin vagn lite. Jonas är i garaget med Andrew och tonar bilen.

Barnens farmor och farfar har vart här en snabbis och busat med barnen.
Funderar på att baka en Silviakaka men vet inte om jag har allt hemma till de..

En sak jag funderat på är måste man skriva på fb att man ska rensa bland vänner? Och vill man va kvar ska man kommentera.. Seriöst prata du inte med personen innan så lär du inte göra de nu heller bara för personen i fråga kommenterar att du vill vara kvar.. Ska du rensa bland vänner gör de då men varför säga till? Har raderat många ggr utan att skriva... Man gör la självklart som man vill!! Är bara nyfiken på varför man skriver ut de?
Funderar på att ta bort min fb ett tag. För stör mig så på en som skriver ut precis allt!!! Ta bort vännen tänker ni men är inte bara 1.. Och inte bara därför jag funderar på att ta bort fb utan mest för att jag stör mig på de mesta.
Kanske bara skulle ta bort appen ett tag..

Har vart hos psykologen oxå för att prata om Flisa och hur vi ska hantera hennes ilska. Kan inte säga att vi fick tips direkt... Utan mer säga själva hur vi skulle kunna göra. Vi får testa lite och komma på återbesök och se hur de gått.

Imorn ska jag och flisa till jossan och hälsa på. Med Milla, Pia och mamma.. Har köpt en present till lilla dockan oxå <3

Myste massor med Novali i måndags =)

Nu vill Flisa lägga sig och kolla film så får hjälpa henne.

Ha en trevlig kväll.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards