Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Direktlänk till inlägg 28 januari 2014

Tisdag 20140128

Av Linda - 28 januari 2014 05:45

God morgon? Eller är de natt? Ja jag vet inte.. Sovit som en potta skit inatt. Som vanligt..

Sov helt okej till och från fram till ca 4 då Flisa vakna och hade växtvärk. Stackarn har så jobbig växtvärk ='(
Men med lite alvedon och kramar somna hon om.
Sen har jag somnat små stunder typ 5 minuter här och där*suck*

Idag har jag vart på plastparty hos Jessica. Va där tidigare och hjälpte till och baka paj.

Ska ha på söndag party så får se va man bjuder på =)

På torsdag är de dax för rul. Lite nervös.. Frågan är om man ska kolla kön eller inte?
Kommer ju få ett datum för snitt längre fram.. Kanske typ runt v30.. Eller om man får veta de senare.. Men iaf de är inget vi säger till nån förutom den som får äran att va barnvakt ^^ varför? För vi vill inte att de ska komma ut.. Vi vill gärna berätta själva för världen när vi fått.

Ibland funderar jag på att lösenordskoda bloggen. Är visst en viss person som snurrat in sig väldigt på mig och de är lite läskigt... Eller om man ska stänga ner hela bloggen?
Tänkte låsa fb oxå så dom som inte är vänner kan se. Men vet inte hur man gör så är nån hai på de får ni gärna hjälpa.

Ska jobba imorn natt. Febern är borta på mig med Felix har feber =( men emellanåt busar han som vanligt. Då får hoppas den försvinner snart. Så idag har han vart hemma själv med oss medans Flisa och Freddy va på dagis.. Freddy hade inte somnat och inte ätit så mycke. Han är nog lite mer känslig för att inte ha brorsan med. Felix är mer självständig och har alltid vart medans Freddy är lite mer att Felix gärna ska va med =)

Jaja får la försöka blunda lite. Natti på er..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 15 september 2014 16:37

Go eftermiddag! Gör ni för kul? Själv skulle vi kolla på Emil i Lönneberga. Men guess what? Jo jag sitter här själv medans barnen sprang ut!! Som vanligt ^^ Idag har vi vart en sväng i Nossebro sen bort till huset och mäta lite väggar mm. Fick ...

Av Linda - 11 september 2014 10:59

Go förmiddag! Nu är de snart 1 månad sen jag skrev.. Har väl inget svar på varför för tänker varje dag att jag ska blogga men blir aldrig av! Just nu är de kaos här hemma.. Vi brukar ha saker lite överallt men nu åker vi på och packar då vi sna...

Av Linda - 15 augusti 2014 21:57

Go kväll. Så va de helg igen. Fast har inte så stor betydelse här för vi har helg mest hela tiden. Ligger på soffan och kollar Harry Potter och den vises sten. Flisa springer upp och ner om än de en än de andra. Och killarna sover.. Jonas kom ...

Av Linda - 9 augusti 2014 22:01

Go kväll. Nu är segot här igen! Va ett tag sen jag skrev. Fia växer på ...

Av Linda - 14 juli 2014 23:08

Go kväll. Redan ny vecka. De bara springer fram.. I helgen så har vi vart på dom i Nora för min kusin Malins dotter Molly.. Så i lördags åkte jag, Jonas, pojkarna och Fia upp till stugan för att dagen inte skulle bli så lång. Där va även min f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards