Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 25 januari 2014

Av Linda - 25 januari 2014 19:55

Go kväll. Då va de helg igen.. Veckorna går rätt fort =)

Dagen har vart bra.. Ingen feber men lite huvudvärk.. Skulle jobbat i helgen men vakna med feber och lite ont i urinvägarna så lämna in ett urinprov för uvi. Får se va de säger.
Men idag mår jag som sagt bättre förutom urinvägarna...

Mamma och pappa va här en sväng. Pappa hjälpte Jonas med bilen och mamma va här inne med mig och underhöll galningarna. Så laga vi lite mat =)
Så åkte flisa med dom hem.
Så har vi plockat ordning i killarnas rum på all tapet dom dra bort. Tänkte ta kort nån dag.. Är verkligen hela rummet runt om till mitten av tapeten =(

Och flisa har fått in en tv i sitt rum så får se om hon vill börja sova där inne så hon kan se på film.

börjar blåsa en del ute märker jag =(
Jonas kom ut ut duschen nu och strömmen har gått i den delen av huset =S

Jonas va rolig häromdagen. Han fråga hur långt gången jag va nu. Svara vi är snart i v18.. Jaha va skönt, då är ju bebisen snart här.

Muttra för mig själv. Snart och snart .. Är långt kvar. Lätt för han att säga när de inte är han som bär de tunga ^^

Ska se in jag hittar nån bra film att se på.

Ha en skön helg.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards