Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Linda - 3 januari 2014 00:06

Go kväll. Då har vi börjat på ny månad och nytt år.

Får se va de har att erbjuda då. 2013 va ändå ett bra år för oss.. Förutom min mormors bortgång och att Jonas vart varslad.. Annars hade de vart bra.

Börja jobba igen i oktober, fick tjänst på natten ist för dagen, flytta till hus, Jossan plussa och jag plussa. Och mycke mer där till..


Sitter just nu på jobbet. Jonas hade visst tagit min laddare till telefonen så den där snart =( Men men de går.. Man klarar sig ju utan telefonen faktiskt ;)


Är lite trött idag..Redan.. och har bara jobbat 3 timmar. Och har 7 timmar kvar.


Men sen är jag ledig en hel vecka typ. Går på på torsdag kväll igen. Om jag inte blir inringd e klart...


Nä ska gå bort till mina andra nattare nu..


ha de gött.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards