Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Direktlänk till inlägg 19 januari 2014

Söndag 20140119

Av Linda - 19 januari 2014 23:03

Go kväll. Ska börja med att bloggen ska inte se ut som den gör. Börja greja med den på jobbet en natt men fick ett larm så fick snällt stänga ner =) så när motivationen kommer ska den ändras igen!!

Så vad har hänt sen sist?
Igår överraskade vi Josefin med en babyshower. Och hon hade inte anat något.. Vilket va kul. Så de va riktigt kul. Gjorde en blöjtårta till henne med ett gossedjur högt upp. Och på förmiddagen åkte jag till mamma och gjorde en gravismagetårta =)

Vart bättre än jag trodde då jag inte är nån konditor ^^
Så gjorde jossans svärmor och svägerska en god pasta sallad och Petra bakade. Så va de lite annat gott oxå.. Vart att flisa följde med då jossans svägerska inte hade nån barnvakt. Så dom lekte lite.. Och när alla åkt åkte jossan med mig och flisa hem så myste vi med pizza och Death Race 3.. Inte världens bästa film. Fattar inte varför dom är filmerna i fel ordning?

I fredags fika jag med Camilla, Pia och mamma. Alltid lika kul =D
Mycke roliga skratt...

Torsdag va vi inne på barn i Lidköping med Freddys astma och dom tyckte han lät mycke bättre =) så nu behöver vi bara ge medicin innan läggdags och akutmedicinen om de behövs... Så hon trodde de skulle växa bort =D

Annars har de vart lugnt..

Tror Flisa är mjölk eller laktos allergiker =( urch känns som de är nåt hela med barnen. Eller inte Felix men dom andra två.. Hon älskar mjölk så hon dricker rätt mycke. Så idag fick jag ringa 1177 för de gick inte bajsa.. Hon bara grät och man såg hur ont de gjorde på henne. Försökte med febertermometern men de hjälpte inte. Så fick rådet att ge henne resulax..
Typ ca 15 så va "pluggen" ute.. Gisses säger ja.. Förstår att de gjorde ont. Mitt lilla hjärta. Så fort hon fått ut den såg man att hela hon mådde mycke bättre. Så imorn ska jag ringa BVC och säger hon att hon inte är nåt av de så byter jag ut allt iaf. Mot laktosfritt. Vill inte se min älskling sån igen. Mycke päron skulle hon äta sa dom oxå...

Idag har vi vart på kalas hos jossan.. För mamma dom fyllde den 13/1 och Tommy som fyller imorn =) fick god smörgåstårta och igår bestämde vi att ingen ide att baka tårta då de vart en del över igår så vi kunde fika av de =)

Sen hem och duscha barn och få i lite kvällsmat och stoppa i säng dom två små =)
Flisa brukar då va upp lite längre så vi får lite egen tid.
Sen slängde vi på grown ups 2.. Sjukt rolig =) längesen jag skratta så mycke.. Känns dom två olika filmer faktiskt.
Nu sitter jag och spelar lite hay day och små kikar när Jonas spelar gta 5..

Men dax för sängen snart =)

Ha en skön natt.

Natti..

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 15 september 2014 16:37

Go eftermiddag! Gör ni för kul? Själv skulle vi kolla på Emil i Lönneberga. Men guess what? Jo jag sitter här själv medans barnen sprang ut!! Som vanligt ^^ Idag har vi vart en sväng i Nossebro sen bort till huset och mäta lite väggar mm. Fick ...

Av Linda - 11 september 2014 10:59

Go förmiddag! Nu är de snart 1 månad sen jag skrev.. Har väl inget svar på varför för tänker varje dag att jag ska blogga men blir aldrig av! Just nu är de kaos här hemma.. Vi brukar ha saker lite överallt men nu åker vi på och packar då vi sna...

Av Linda - 15 augusti 2014 21:57

Go kväll. Så va de helg igen. Fast har inte så stor betydelse här för vi har helg mest hela tiden. Ligger på soffan och kollar Harry Potter och den vises sten. Flisa springer upp och ner om än de en än de andra. Och killarna sover.. Jonas kom ...

Av Linda - 9 augusti 2014 22:01

Go kväll. Nu är segot här igen! Va ett tag sen jag skrev. Fia växer på ...

Av Linda - 14 juli 2014 23:08

Go kväll. Redan ny vecka. De bara springer fram.. I helgen så har vi vart på dom i Nora för min kusin Malins dotter Molly.. Så i lördags åkte jag, Jonas, pojkarna och Fia upp till stugan för att dagen inte skulle bli så lång. Där va även min f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards