Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Linda - 20 september 2013 22:26

Go kväll. Redan Fredag kväll.. Denna veckan har gått fort. Nästa vecka är de inskolning på dagis för alla 3.. Och den 1 oktober börjar jag jobba i nossebro igen. Känns konstigt efter 3 år... Jonas ska söka en nattjänsten på Jörgens jobb(min systers sambo). Så man kan la bara hoppas han får den =) fast jag är så mörkrädd men 2 fasta inkomster är bättre än 1..

Idag har vi köpt skor till barnen. Och till mig.. Alla mina va trasiga =(

Så kom barnens presenter idag på posten så hämtade ut dom..

Vi är inne på att byta efternamn. Till aspenström. Så ska kika lite på hur jag går till väga mm. Hade inte jag och Jonas gift oss så hade jag fått bytt till de gratis men eftersom vi är gifta kostar de 1800kr.. Inte farligt =) va jag förstod de så får man bara byta 2 ggr.. Eller ja heta två namn gratis. Och eftersom aspenstöm är ett taget namn på min sida så kostar de eftersom de är jag som bytt från Dahlqvist till Carlsson =)

Jonas sitter och kikar Walking dead säsong 3 och jag har nyss kollat idol och kikar nyheterna nu. Sen ska kah läsa..

Imorn ska vi till barnens mormor och morfar och hälsa på =) så ska vi till Skara och köpa en overall till flisa.. Tror de blir imorn iaf..

Får la läsa nu =)

"Ett blått streck" - Jenny Leeb =) bra hittills..

Ha en skönt helg.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards