Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Linda - 9 september 2013 01:01

Go natt.. Är natten nu. Och ny vecka har börjat. Va ju ett tag sen jag skrev och tänker varje kväll att jag ska skriva men så blir kl mycke så glömmer jag av de ^^
Men nu så..

Ligger i sängen och ska sova. Jonas sitter där nere och kolla igenom alla "The Walking Dead" så tänkte jag läser lite =)

Nu är de inte långt kvar tills jag går tillbaka till jobbet. Efter 3 års föräldraledighet. Har ju kvar min tjänst i nossebro så blir tråkigt att de inte blir så mö i ardala då =(
Men ska inte gnälla.. Jag har en fasttjänst!!
Har sökt en annan tjänst så får la se om man får den.

Idag fick man dåliga besked oxå :( en som jag känt sen jag vart liten gick bort inatt =( sååå konstigt. Hejja på henne i förra veckan och nu finns hon inte mer. Livet är inte rättvist ='(

Idag har vi vart hos Elisabeth och Johan i Trollhättan och myst med lille Alex.. Han är ju bara såå söt =) skrattar och pratar mycke. Fick god kaka och kaffe sen gick vi runt spikön i de sköna vädret. Barnen lekte av sig lite innan vi åkte hemåt. Sen kom mamma och pappa och jag kika i jultidningar som Johanna och Jesper säljer.. Hitta lite roligt =)

Jaja jag får la läsa lite innan jag somnar.

Natti på er..

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards