Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 15 september 2013

Av Linda - 15 september 2013 21:40

Go kväll.. Då va helgen snart över. Vart i stugan hela helgen och hälsat på kusiner och farbror =) Va ute och åt en sväng och hade de kul. Va lite ruggigt. Märkt att de börjar bli höst*bbrr*


Har sovit dåligt hela helgen.. Vet inte varför jag gör de? Men gjort de många nätter nu.. Går la över =)

Imorn ska jag jobba på Tallbacken =) På tisdag oxå.. Fick inte nattjänsten som jag sökt heller =( Men vet inte om jag velat haft den så men hade ju vettat hur jag jobbat då..

Men får la söka den andra nattjänsten som kommer ut om ett tag. Annars får jag la fortsätta på min dagtjänst..


Annars blir veckan lugn.. städa och tvätta.. fixa mat och busa med barnen. Dom är verkligen inne i trots åldern! Alla 3!!!! Blir galen ibland..


Ligger och väntar på Geordie Shore som börjar strax.


Sen blir de la sova.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards