Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 29 november 2013

Av Linda - 29 november 2013 02:29

Go kväll..

Sitter på jobbet och tar de lugnt.. Är inte så mycke att göra nu. Men de kommer la =)


Idag har jag mest sovit.. och lär la göra samma imorn ;) och på lördag då jag jobbar till söndag morgon!

Imorn ska Jonas hjälpa Jossan & Tommy att flytta. Fast de mesta va redan flyttat så dom ska la bara ha lite hjälp med möblering mm..


Ja va ska man skriva mer?


På måndag ska jag till Camilla och hälsa på =) Blir la en lugn vecka.. Ska inte jobba förens torsdag natt igen. Så va de nog kalas den helgen för Johan om jag inte minns fel..



Flisa tyckte pappa skulle åka och jobba ist för mamma ;) Och de kunde la vart kul för han men nja han va inte riktigt sugen på de ^^



Nä ska ringa till dom andra här och se om vi ska ronda lite nu =)


Hoppas ni sover gott..



Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards