Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 14 november 2013

Av Linda - 14 november 2013 20:36

Go kväll. Va denna vecka gått fort. Redan torsdag..

Imorn ska jag in och göra nytt cellprov. Lite nervös för en del säger de gör jätte ont. Men hoppas inte på de för tänkte handla lite efteråt =)

Idag har vi vart på blombacka en sväng. Va ett tag sen vi va där..

Är så sjukt trött mest hela tiden. Men de går nog snart över får man hoppas

Ligger och kollar på lyxfällan. Tror dom är i Lidköping. Och fattar inte hur man kan ljuga så för nån man bor ihop med. 5 mobilabonnemang?? Och lån. Skulle aldrig kunna ljuga för Jonas på de viset. Urch va dåligt samvete jag skulle få.

Nu ska vi äta lite(ja jag vet man ska inte äta så sent sen måste just nu)

Jobbar hela helgen men de får la gå. 12:15-19:45. Verkligen hela dagen utan mina godingar =(

Jaja får la avsluta.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards