Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Linda - 10 november 2013 21:43

Ja ny vecka imorn.. Fullt upp hela veckan. Ska jobba, till farbror doktorn och ljusparty.

Och i fredags vart jag erbjuden nattjänsten =D känns bra och skrämmande.
Skönt att få ett schema så jag vet hur jag jobbar och inte bara från vecka till vecka.

Idag har vi vart hos min pappa och firat farsdag. Fick kakor och tårta =) men Jonas va iväg och greja lite så han va inte med.

Igår ville flisa sova hos mormor och morfar så hon åkte dit igår kväll. Hon älskar verkligen när hon får vara helt själv med någon. Och slippe brorsorna för en stund... Lyser upp hela hon.
Hon sa igår "inte nana mamma.. Nana nojnoj" men sa att de får mormor bestämma så när dom kom på kaffe fråga flisa helt själv =)

Hon har blivit jätte duktig med pratet.

Säger "jag är här" "den är min" och vill hon sova inne hos oss säger hon "nana mamma pappa" så de här med teckenstödet bryr hon sig inte om. Och hon visar med handen hur många år hon är nu.

Flisa fick feber förut när vi va hos mamma och nu är hon jätte varm igen när jag kolla till henne. Får hoppas hon vaknar snart kanske så hon kan få lite Ipren.

Nu ska jag duscha. Så ha en skön kväll.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards