Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Linda - 24 juli 2013 23:03

Ja nu va de ett bra tag sen jag skrev. Sitter och kikar på tv och lyssnar på åskan. Den är rätt långt bort. Men ska nog krypa ner i sängen snart.

Imorn ska vi till Borås djurpark med hela min familj. Ska bli kul.. Sen ska vi grilla här efteråt. Om nu vädret tillåter.
Regnar lite nu och vi behöver verkligen regn. Men bättre de regnar i helgen när jag jobbar ;)

Fick hem svaret på cellprovet jag tog för några veckor sen. Och jag har en cellförändring så ska in och göra nya undersökningar för att se hur de ska behandlas. Vart jag nervös?? Självklart vem skulle inte bli de? Men får tänka att de är vanligt med cellförändringar och väldigt få får cancer. Så självklart håller jag tummarna för att de inte är nåt farligt.
Så nu väntat jag bara på att få en tid.

Nu till nåt roligare.. Vad har vi gjort sen sist då? Jag har mest jobbat. Sen har vi vart på kalas hos Jossan =) handlat lite och bara vart hemma.

Tänkte baka bröd nu ikväll. Men så såg jag på fb att de åska typ lite varstans så ville inte börja och tur va la de =)
Fast de är ganska långt bort.

Nä får la bli sängen nu då.

Natti..

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Va på spiken i Lidköping i lördags och myste med glass <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards