Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Linda - 13 juli 2013 13:03

Vilket härligt väder vi har.. Och jag ligger inne =( jävla allergi. Så soffan är min vän just nu killarna ligger i sängen och ska sova men än har dom inte somnat. Så snart får jag hämta ner dom =)

Flisa är med Jonas i Skövde på biltema. Pappa behövde nåt till bilen så dom är iväg lite.

Om två timmar kommer Jessica + familj och grillar lite. Gjorde chokladensås igår så de ska vi ha med lite glass.

Nu är jag ledig i 2 dagar =) så på måndag blir de jobb igen.

Ska försöka hänga upp tvätten men får se hur allergin blir när jag gör ut.

Jaja ha en skön dag ..

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Fina tatueringar flisa fick från audionomen

Börjar bli ljust =)

Bad hos mormor och morfar.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards