Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Linda - 11 juni 2013 22:39

Oj va kl går fort hela tiden. Kanske för man grejar mest hela tiden här hemma =)
Vi börhar klmma i ordning lite grann iaf =) så snart kan man börja släppa in kompisar.. så fredag efter midsommar så kommer Pia hit =)
På lördag kommer kanske Jessica + familj och söndag ska vi på handbolls match i Alingsås mellan Sverige-Holland med mamma och pappa och Carina och Roger ska passa barnen. Eftersom Jonas fyller år den dagen ska vi ha lite mat innan. Sen ha kalas för han den 29/6 tror jag.

Imorn ska barnen till dagis och vi ska fortsätta i Ardala. Inte mycke kvar nu..
Får la ta lite bilder när vi kommit i ordning lite =) inte kul att lägga upp nu medans de står lådor lite här och var..
Nä ska lägga mig och läsa lite nu tänkte jag.

Ha en skön vecka..

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Hitta lite bilder på surfplattan från när jossan och tommy va barnvakt =)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards