Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Linda - 3 juni 2013 23:41

Ja nu är de natyen för herr och fru Carlsson. Trötta efter dagens görning... Efter vi lmnat barnen på dagis så gick vi direkt till garaget ocb röjde fick gjort väldigt mycke. Vif 11, 48 skjlle jag dricka lite så gick in och tog posten med mig. Såg att Jonas fått från ams så öppna de ifall de va viktigt.. och visst va de de.. va en kallelse att han skulle vara där idag kl 12.00 Då va kl 11, 51.. va bara att springa ut tiöl Jonas så kom jan typ 10 min sent. Jaja han gick ju iaf.. sen hem och vämta barnen så åkte vi till Lidköping och hälsa på Andrew ocb kolla på karnevalen.
Sen hem och mysa med mina 3 små bebisar sen vart de sängen.. väldigt sent i säng idag. Mem de gick bra de oxå =)
Sen packa vi lite i köket så de är snart klart...
Nu ska jag göra mig klar för natten såsov gott allihpp..

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards