Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Linda - 25 mars 2013 19:00

Go kväll.. Då va de redan måndag då! Dagarna går fort..

I helgen har jag jobbat.. Eller ja lördag. Delad tur =) På Tallbacken.. Söndag va vi bara hemma och pappa va här en sväng på dagen. I fredags va Jessica + familj här och åt lite taco.. Va trevligt =)


Idag har Pia, Moa och Jenni vart här =) Alltid kul när dom kommer.. Så kika vi lite på HTG och tjöta.. Sen har jag busat med barnen och lagat lite mat. Jonas har tonat rutorna med Andrew och nu är dom iväg och köper pizza =) Inte direkt sugen faktiskt..

Jag ska snart läsa lite.. Är på sista boken av E L James - Femtio nyanser av Frihet =) Bra böcker de där ;)

Imorn är de jobba som gäller iaf och onsdag ska jag nog träffa Nea   

Va jätte längesen som de bara va vi faktiskt =(

Sen på kvällen är de ljusparty..


Jaja jag får la duka fram här för killarna kommer la snart =)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards