Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Linda - 2 mars 2013 09:22

Go morgon.. Här har dagen nyss börjat. Blöjor är bytta och vällingen intagen.. Och om en stund blir de riktig frukost med smörgås mm.

Barnen ska bara leka av sig lite.. och vi ska koka ägg mm.


Idag är ingen bra dag =( Eller bra och bra är den la men vaknamed ont i kroppen. Främst nacken och axlarna och i ryggraden. De är nog den kotan jag har som är buktad.. För den knacka massor igår så då brukar jag ha lite ont. Men idag är de jobbigt.. Svårt att sitta rakt och att röra mig. Så de är inte de lättaste när man har 3 barn och humöret blir inte de bästa ;) Men har tagit Ipren så hoppas de hjälper..


Jonas är gullig och tar disken =) Men de får nog bli en vilostund sen när killarna sover =)


Nä jag får nog lägga mej ner redan nu känner jag.. Så får jag plocka bort frukosten nu när Jonas plockar fram den =)


I eftermiddag blir de 30-års kalas för Jessica så de ska bli kul =) Kommer några släktingar som jag inte träffat på ett tag =)


Ha en skön dag..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards