Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Direktlänk till inlägg 30 december 2013

Måndag 20131230

Av Linda - 30 december 2013 20:49

Go kväll.. ligger på soffan och slappar. Är pigg än iaf. Somna till igår kväll och låg vaken till 07:53.. 08:04 vakna killarna*yeay* men jonas va snäll och gick upp. Så skulle vi städa när jag vaknat igen men då hade jonas redan städat allt <3 att jag fått sån tur att träffa världens bästa man!!
Så jag åkteoch handla lite mat och köpteut mina fragminsprutor. Går bättre nu..har börjat öita på att jonas kan ge dom så han ger varje morgon.. idag gjorde de , ite ont men tror han satte den i en gamal bristning.

Flisa sover hos sin farmor och farfar och ska va kvar tills imorn. Så nu njuter hon av bara den.
Jonas och flisa va och handla en dag i veckan (tror de va lördag) så köpte dom lite mys för jag skulle jobba så valde hon ostbollar. Och berätta föf mig att dom skulle hon ha med tillfarmor.. och dricka. Så på väg till farmor och farfar fick vi öka till Coop så valde hon dricka och ostbollar =) hon börjar bli stor <3 och freddy han babblar och babblar. Riktigt duktig på ord nu =) felix är lite segare men kan massa hanoxå. Men Freddy har alltid vart lite tidigare än Felix med saker. Trots att han är tvilling 2 ;)

Imorn kommer Andrew en sväng och ska äta lite =) får se vad vi hittar på sen.
Ska nig smälla öite smällare så barnen får se.. bor ju mitt ute på en åker typ så inha djur som blir rädda. Får bara se till så att katterna är inne =)


Jonas sitter och spelar gta4.. hans snåla fru tyxkte de va lite dyrt med 5:an ;) men betala typ 600kr för ett spel?? Nej tack.

Ringde mamma förut och fråga om dom ville komma med vatten för klarar verkligen inte av vårat vatten. Så snälla som dom är kom dom med vatten. Så dom fick mat för besväret =)

Nä får la hitta på nåt nu. Vika tvätt kanske =)
Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 15 september 2014 16:37

Go eftermiddag! Gör ni för kul? Själv skulle vi kolla på Emil i Lönneberga. Men guess what? Jo jag sitter här själv medans barnen sprang ut!! Som vanligt ^^ Idag har vi vart en sväng i Nossebro sen bort till huset och mäta lite väggar mm. Fick ...

Av Linda - 11 september 2014 10:59

Go förmiddag! Nu är de snart 1 månad sen jag skrev.. Har väl inget svar på varför för tänker varje dag att jag ska blogga men blir aldrig av! Just nu är de kaos här hemma.. Vi brukar ha saker lite överallt men nu åker vi på och packar då vi sna...

Av Linda - 15 augusti 2014 21:57

Go kväll. Så va de helg igen. Fast har inte så stor betydelse här för vi har helg mest hela tiden. Ligger på soffan och kollar Harry Potter och den vises sten. Flisa springer upp och ner om än de en än de andra. Och killarna sover.. Jonas kom ...

Av Linda - 9 augusti 2014 22:01

Go kväll. Nu är segot här igen! Va ett tag sen jag skrev. Fia växer på ...

Av Linda - 14 juli 2014 23:08

Go kväll. Redan ny vecka. De bara springer fram.. I helgen så har vi vart på dom i Nora för min kusin Malins dotter Molly.. Så i lördags åkte jag, Jonas, pojkarna och Fia upp till stugan för att dagen inte skulle bli så lång. Där va även min f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards