Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Linda - 23 december 2013 01:44

Ja då va de dan före doppare dagen.. Känns de som julafton imorn? Svart Nej....

Är sjukt va julstämmningen är borta =(

Men men får göra de bästa av situationen och hoppas de blir kul ändå =) Men de blir de nog.


Sitter på  jobbet och kl brukar gå så fort tills hon är ca 02.. Sen går de segt.. om de inte är mycke rigningar e klar..


Har väl börjat vänja mig vid mitt avklippta hår =( De som är mest jobbigt är att i duschen är jag inte van och tar lika mycke schampoo och balsam som innan och så tar håret slut när jag ska dra i de ^^ Men de kommer jag komma ihåg en dag de oxå ;)


Va ska alla göra på mnyår? Jag ska va hemma.. Jonas kanske ska med Andrew till stadt men de är inget bestämt så får la se. Eller så är dom hemma med mig oxå.. Vad ska man äta då? Fläskfile kanske? Och potatisgratäng..

Är lite sugen på de faktiskt.


Imorn blir de la mest sova.. Jobbar jag dubbel natt sover jag till 12 ca och lägger mig runt 17 igen. Så jag får lite tid med barnen =)

Nä får la avsluta och gå lite rond.


Ha en god jul allihop om jag inte skriver nåt innan de är midsommar.. nej mena ju julafton.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards