Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Direktlänk till inlägg 22 december 2013

Söndag 20131222

Av Linda - 22 december 2013 01:33

Hello ute i stugorna..

Ligger i sängen som vanligt. Trött men kan inte sova!!!! Så har de vart de sista nu. Värdelöst...
Men somnat på kvällen i soffan och de går inte få liv i mig. Men är ju sjukt trött så borde somna. I går sov jag 3 ggr på dagen.. Eller ja i fredag. Har ju slätt om till söndag =)

Har hänt sen sist? Inte mö.. Barnen har gått till dagis och hållt sig friska. Men nu har dom julledigt till 8/1-14 =)
Kommer krypa i kroppen på dommen får försöka hitta på saker så går de la bra =)

I fredags handla vi lite julklappar och tror vi är klara. Har inte koll på nåt i mitt liv just nu känner jag. De är Jonas som sött den biten här de senaste =$

Idag har vi vart på kalas hos Jesper och Jennifer =) fick god tårta..
Sen skulle jag medsa Nea och säga att min rygg är pajj så vi kommer inte med till lekparken. Men glömde de och kom på de nyss =(
Men vi åkte med mamma hem och åt mat och barnen bada lite. Dom älskar badkar =D är så synd vi inget har =(

Jonas fyller ju 25 nästa år och vi diskuterar lite vad han ska ha för kalas? Fest? Eller bara mat och tårta fast lite större på nåt vis? Men blir lite dumt för när han fyller år så har vi lite annat planerat just då. Så vet inte hur vi ska lägga upp de riktigt... Kan ju inte skicka ut inbjudan försent när de närmar sig heller men vi vet inte hur allt blir förens de nästan är lite sent att skicka ut inbjudan. Men men vi får se.. Fråga vad han önska sig och enda han önska sig va pengar till tatuering. Han vill tatuera in barnens namn på armen =)

De önskar jag mig när jag fyller 30 oxå ;)

Nä får försöka sova. Har ändå stängt av mobilen dom andra nätterna för jag inte ska kolla den när jag inte kan sova. Men hjälpte inte de heller.

Men hoppas ni sover gott där ute. Natti

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 15 september 2014 16:37

Go eftermiddag! Gör ni för kul? Själv skulle vi kolla på Emil i Lönneberga. Men guess what? Jo jag sitter här själv medans barnen sprang ut!! Som vanligt ^^ Idag har vi vart en sväng i Nossebro sen bort till huset och mäta lite väggar mm. Fick ...

Av Linda - 11 september 2014 10:59

Go förmiddag! Nu är de snart 1 månad sen jag skrev.. Har väl inget svar på varför för tänker varje dag att jag ska blogga men blir aldrig av! Just nu är de kaos här hemma.. Vi brukar ha saker lite överallt men nu åker vi på och packar då vi sna...

Av Linda - 15 augusti 2014 21:57

Go kväll. Så va de helg igen. Fast har inte så stor betydelse här för vi har helg mest hela tiden. Ligger på soffan och kollar Harry Potter och den vises sten. Flisa springer upp och ner om än de en än de andra. Och killarna sover.. Jonas kom ...

Av Linda - 9 augusti 2014 22:01

Go kväll. Nu är segot här igen! Va ett tag sen jag skrev. Fia växer på ...

Av Linda - 14 juli 2014 23:08

Go kväll. Redan ny vecka. De bara springer fram.. I helgen så har vi vart på dom i Nora för min kusin Malins dotter Molly.. Så i lördags åkte jag, Jonas, pojkarna och Fia upp till stugan för att dagen inte skulle bli så lång. Där va även min f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards