Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Linda - 18 oktober 2013 23:53

Go kväll.. Ligger i sängen och mår illa! Är nog för jag blev sjukt stressad på jobbet. Har aldrig kört så fort hem nån gång(så fort så jag fortfarande hade koll på bilen). Satt och åt kvällsmat på jobbet och Jonas ringer.. Är ett j*vla liv i telefonen så frågar vad dom gör. Då hade Freddy bränt sig på spisen på nåt vis.. Så hela handen är full i blåsor =( oj va han skrek. Så tog mina saker och bara drog.. Samtidigt prata Jonas med 1177 så vi skulle åka in direkt. Och han skrek hellllla vägen till Lidköping =( skär i mamma hjärtat när de inte går att trösta. Men nu är de omlagt och vi ska till vårdcentralen på måndag och kolla de. Så nu ligger denna underbara varelse i våran sväng och sover.
Men ska lyfta han till resesängen snart.

Fick bli mc mat för han hann aldrig äta nåt =(

Men massa smärtlindring så vart jag mitt vanliga Goa jag igen <3

Så nu ska denna mamman sova..

Natti.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards