Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Linda - 2 oktober 2013 20:32

Go kväll. Nu va de massa längesen jag skrev. Tänker hela tiden skriver men glömmer ^^

Hänt de senaste då? Har börjat jobba på lindbacken igen. Gått tillbaka till min tjänst efter 3 års fp.
Och än så länge känns de la bra...

Idag har vi haft besök av både barnes farmor och farfar och morfar =)

Så håller vi på med inskolning på dagis.. Barnen trivs väldigt bra =)

Så har vi vart i Danmark.. Och haft ljusparty.

Hhmm mer då?
Jo har blivit nekad en operation kah är behov utav. Varför? Jo för att jag är för tjock =( men som läkarn skrev i brevet att går jag ner i vikt så är jag välkommen att söka igen för operationen är jag i behov av. Så nu är de träning och bantning som gäller. Ca 25 kg.

Så har vi börjat hos logoped med Flisa =) så den 9/10 ska vi få lära oss teckenstöd.. Får hoppas de blir bra =)

Nä ska läsa lite nu..

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards