Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Linda - 29 juni 2014 08:02

God morgon.

Vet att jag är kass på att skriva men lusten finns liksom inte..

Men iaf.. De går bra med lilla Fia. Maten går mycke bättre.. Dock flaska och ersättning :,( jag måste ta så mycke allergi tabl så går inte amma.
Sitter just nu och matar =)

Idag ska vi på dop för godingen Novali =D och jag har fått äran att bli fadder med Tommys syster =)


Vi har ingen aning om vem bi ska ha som faddrar =(

Igår åkte vi till Skövde och handla blommor. Visst hade de blivit lika dyrt att köpa dom på rosens men vi kom iväg lite allihop =)

Jaja har inte så mycke mer att skriva.. Eller har massor men fått veta att någon gärna kollar upp allt, då menar jag ALLT ja/vi gör. Så kan tyvärr knte.. Kanske borde låsa bloggen? Eller sluta skriva helt.

Ha en bra dag.

Jonas, Flisa, Felix, Freddy & Fia <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards