Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Linda - 11 april 2014 15:02

God dag...

Då va de helg då. Sjukt seg dag... Kl är bara 14:51.
Va samma igår. Kändes som dagen aldrig skulle ta slut. Barnen bråka och gnällde och höll på...
Är samma idag. Inte mycke dom hållt sams*suck*

Jonas och Flisa är i affären och handlar tacos och Felix ligger och sover på mig och Freddy kollar bilar 2..

Imorn ska vi på kalas på Blombacka. Söndag blir de lugnt. Ska väl fortsätta tvätta mm. Ska iväg på en tripp i några dagar så behöver ju ha kläder =)

I onsdags va vi på nytt tul. Allt såg bra ut.. Hon väger ca 1180g och navelflödet va jätte bra. Samt blt och infektionen som jag har. Men blir sjukskriven till 28/4 eftersom jag går på hp 29/4..

Är sjukt hungrig oxå.. Så får nog ta mig en smörgås.
Ikväll ska jag och Jonas baka bröd... Eller göra degen och så ska dom jäsas tills imorn. Så bakar man dom på morgonen =) eller gräddar kanske man säger.

Om 4 veckpengar vi tid till snitt oxå =D äntligen.. Om jag nu kommer så långt. Men får ett datum och blir de tidigare så blir de. Fråga hur mycke längre steriliseringen tog men de tar bara 1 minut längre =)
Skönt så en slipper ligga där mycke längre...
Är nog mer nervös denna gången för snittet än jag vart dom andra två ggr.. Då har jag iof inte hunnit tänka på de för då har de blivit samma dag.. Så kanske är därför ^^

Nä nu ska jag mysa med Freddy medans Felix sover.

Ha en skön helg.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards