Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Linda - 5 maj 2013 22:34

Ja då va de natten snart då.. Ligger och halvsover på soffan. Ska gå in och lägga mig strax..


Dagen har gått bra fast jag vart vaken inatt. Men vid 6 tiden väckte jag Jonas så fick han ta Flisa =) Så jag sov till halv 10 typ.

Hoppas på en bättre natt i natt.


Idag vart de lite skoköp.. Så killarna fick nya skor och stövlar 378 kr för 4 par =) Så Flisa fick lite sockar ist.. Skulle köpt en tröja men hitta ingen fin till henne =( Får bli en annan gång.. Är lite sån att köper jag en sak till en av barnen måste dom andra få oxå.. Så de ska va ;) Förutom när dom fyller år.. Fast då blir de ju lite fuskigt ändå här.. För Flisa får ju 15 oktober och då får inte killarna men 16 november får killarna men inte Flisa.. Så de känns lite taskigt =S Men de är ju så de är.


Sen vart de jobba 16,30-21,30 så nu är jag som sagt trött. Imorn är de lämna barn på dagis och sen in till HSB. Prata med dom vi ska hyra huset av idag och vi kunde få nyckeln i veckan så vi kunde komma och gå som vi ville och mäta mm =)


Veckan blir de lite annat att göra så har fullt upp. Ska hinna baka oxå ^^

Lite bröd och kaka..


Så sov gott allihop..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 5 maj 2013 05:04

Suck va trött jag är!! Flisa tyckte de va morgon 02,29........ Först skulle hon sova mellan oss men de va ingen idé så slängde på tv:n men där skulle hon inte sitta själv så jag ligger och kollar på Disney channel med henne. Och mina ögon börjar bli lite tunga. Ska ju jobba idag*gäsp*.. Som tur är börjar jag 16,30.

De funka inte svara på kommentarer idag så svarar här =)
Gabi:
Vi ska hyra ett hus som ligger typ vid Åsenkorsen. Första huset på höger sida efter Åsenkorsen om man kommer från Skara =) de står buffé på lagården.. Så man blir Vara bo igen ;)

Jaha va ska man göra idag annars då? Tror jag ska sova lite sen ;) och tänkte komma till Skövde och köpa skor till killarna. Äta lite och tvätta. Sen jobba...
Lär va halvt dö idag!!

Undra va man ska äta idag då? Köttgryta kanske? Eller stektfisk..

Nä nu ska jag se om Flisa vill sova lite.

Natti..

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards