Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

Söndag 20120422

Av Linda - 22 april 2012 09:21

Morn morn.

Idag sov vi länge.. Ända till halv 9 =) Skönt.. Men nu är 3 av 3 barn mätta och ny bytta.

Så Flisa leker lugn med allt i sin leklåda och killarna kikar på fiskar.


Tråkigt väder idag =( Regn idag igen..

Så får se om Jonas går ut och grejar altan.. Men de gör han nog =)


Igår så rymde jag hemifrån ;) Nä men jag åkte och hämta Linnea sen åkte vi till Therese i Lidköping.. Så gick vi ut och åt på La Thai och sen köpte vi med godis hem och spela lite kort. De va trevligt.. Och inte jätte mycke barnprat.. Men lite vart de allt ;)

Men de va skönt att komma bort lite. SÅ va hemma runt 23 tiden.

Så mata jag Felix sen vart de sängen..


Flisa va riktigt trött igår. När jag åkt så skulle dom dammsuga.. Och då somna Flisa på Jonas arm under tiden han dammsög.. Då är man trött. Så hon fick ingen middag igår =(

Men som tur va så hade hon ätit lunch och massa välling. Hon kom med vällingflaskan mest hela dagen kändes de som. Men sa till Jonas när han ringde att han får la lägga henne och vaknar hon får hon få mat då =)

Men hon sov allt till typ 8..

Hörde hur hon låg och prata imorses när vi vakna..


Jaja ska fixa tvätten jag inte gjorde igår..

Lite vardagssysslor helt enkelt.. Kanske baka?

Men vi ska ju på kalas vid 14 tiden så hoppas nog kaka och gör de en annan dag =)


Ha de gött..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

 
 
Annika - drömmen om 11 barn

Annika - drömmen om 11 barn

22 april 2012 23:42

Svar (sent): Jo alltså det är konstigt... vänner som förut alltid fanns, de finns inte alls nu. Skumt. Men många har valt att ta mer o mer avstånd ju fler barnen blivit - lite synd...
Många gånger känns det som om jag har bättre vänner genom bloggen än irl...

http://nilssonpettersson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 15 september 2014 16:37

Go eftermiddag! Gör ni för kul? Själv skulle vi kolla på Emil i Lönneberga. Men guess what? Jo jag sitter här själv medans barnen sprang ut!! Som vanligt ^^ Idag har vi vart en sväng i Nossebro sen bort till huset och mäta lite väggar mm. Fick ...

Av Linda - 11 september 2014 10:59

Go förmiddag! Nu är de snart 1 månad sen jag skrev.. Har väl inget svar på varför för tänker varje dag att jag ska blogga men blir aldrig av! Just nu är de kaos här hemma.. Vi brukar ha saker lite överallt men nu åker vi på och packar då vi sna...

Av Linda - 15 augusti 2014 21:57

Go kväll. Så va de helg igen. Fast har inte så stor betydelse här för vi har helg mest hela tiden. Ligger på soffan och kollar Harry Potter och den vises sten. Flisa springer upp och ner om än de en än de andra. Och killarna sover.. Jonas kom ...

Av Linda - 9 augusti 2014 22:01

Go kväll. Nu är segot här igen! Va ett tag sen jag skrev. Fia växer på ...

Av Linda - 14 juli 2014 23:08

Go kväll. Redan ny vecka. De bara springer fram.. I helgen så har vi vart på dom i Nora för min kusin Malins dotter Molly.. Så i lördags åkte jag, Jonas, pojkarna och Fia upp till stugan för att dagen inte skulle bli så lång. Där va även min f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards